צוות של ליצנים רפואיים מטעם רופאי חלום יצא לשבוע ימים לקישינב, מולדובה- להקלת נפשם של פליטים אוקראינים, ילדים ומבוגרים כאחד

שם ינסה להקל במצבי פוסט-טראומה של ילדים ומבוגרים שנאלצו לברוח מבתיהם עקב הפלישה הרוסית לאוקראינה. רופאי חלום מגיעים לסייע לאוכלוסיית הפליטים העצומה אשר נמצאת במתחמי הקליטה בקישינב, ובנוסף יסעו לאזור מעבר הגבול מולדובה-אוקראינה, לסיוע בקבלת אלפי הפליטים. רופאי חלום מוכשרים במיומנויות שונות, המגיעות מניסיון עשיר בעבודה עם 34 בתי חולים ברחבי ישראל, וניסיון רב בפעילויות הומניטריות באזורי אסון והרס ברחבי העולם.

זו אינה המשימה ההומניטרית הראשונה של רופאי חלום. “זו ישראל. היה חלק מה- DNA שלנו להיות בכל מקום שזקוקים לנו ” אמר צור שריקי, מנכ”ל רופאי חלום.

במהלך 16 השנים האחרונות השתתפו רופאי חלום במשימות הומניטריות מעבר לים; באתיופיה, אוגנדה, קניה, רואנדה, הפיליפינים, סינגפור, וייטנאם, תאילנד, הודו, אינדונזיה, נפאל, וארצות הברית. לפני שנתיים, רופאי חלום הביאו את ארגז הכלים הייחודי שלהם ופעלו עם הקהילה בפיטסבורג, פנסילבניה, בעקבות הירי בבית הכנסת עץ החיים.

רופאי חלום פועלים במצבי חירום ואסונות ברחבי העולם על מנת להגיע לאוכלוסייה הנפגעת ולפעול בניסיון למנוע התפתחות תסמונת דחק פוסט טראומטית הידועה כ-PTSD. לצורך כך נבנו צוותים מיוחדים של רופאי חלום העוברים הכשרה מתאימה בנושא.

עד כה פעלנו בשתי חזיתות עיקריות- האחת היא במצבי לחימה בתוך ישראל, דוגמת מלחמת לבנון השניה, עופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן והחזית השניה היא באזורי אסון ברחבי העולם דוגמת הצונאמי בתאילנד או רעידת האדמה בהאיטי.

בשתי החזיתות מטרתם של רופאי חלום היא לפגוש את האנשים הנפגעים ולעבוד איתם בניסיון למנוע התפתחות של תסמונת דחק פוסט טראומטית הידועה כ-PTSD.

בישראל רופאי חלום נשלחו בעת הלחימה למקלטים וליישובים שסבלו מהפגזות בלתי פוסקות ועבדו עם הילדים בשחרור מתחים ואגרסיות ועיבוד הפחד. במבצע צוק איתן, לדוגמא, רופאי חלום ביקרו ב-50 מקלטים שונים וסייעו ללמעלה מ-1,200 ילדים.

בעבודתם באזורי אסון בעולם, רופאי חלום מצטרפים למשלחת הישראלית של רופאים ואנשי צבא ועובדים עם האוכלוסיה בבית החולים שדה אשר מוקם באזור.

 SUPPORT DREAM DOCTORS EMERGENCY RELIEF EFFORTS FOR UKRAINIAN REFUGEES- CLICK HERE 

רופאי חלום פועלים במצבי חירום ואסונות ברחבי העולם על מנת להגיע לאוכלוסייה הנפגעת ולפעול בניסיון למנוע התפתחות תסמונת דחק פוסט טראומטית הידועה כ-PTSD. לצורך כך נבנו צוותים מיוחדים של רופאי חלום העוברים הכשרה מתאימה בנושא.

עד כה פעלנו בשתי חזיתות עיקריות- האחת היא במצבי לחימה בתוך ישראל דוגמת מלחמת לבנון השניה, עופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן והחזית השניה היא באזורי אסון ברחבי העולם דוגמת הצונאמי בתאילנד או רעידת האדמה בהאיטי.

בשתי החזיתות מטרתם של רופאי חלום היא לפגוש את האנשים הנפגעים ולעבוד איתם בניסיון למנוע התפתחות של תסמונת דחק פוסט טראומטית הידועה כ-PTSD.

בישראל רופאי חלום נשלחו בעת הלחימה למקלטים וליישובים שסבלו מהפגזות בלתי פוסקות ועבדו עם הילדים בשחרור מתחים ואגרסיות ועיבוד הפחד. במבצע צוק איתן לדוגמא, רופאי חלום ביקרו ב-50 מקלטים שונים וסייעו ללמעלה מ-1,200 ילדים.

בעבודתם באזורי אסון בעולם רופאי חלום מצטרפים למשלחת הישראלית של רופאים ואנשי צבא ועובדים עם האוכלוסיה בבית החולים שדה אשר מוקם באזור.